РАЗПАЛВАНЕ


Не е истина, човек.
Не заради дръзкия поглед, с който ме облъчваше в началото. Нито даже и затова, че седна до мен и почна да мести тялото си във всевъзможни пози. А когато лявата ѝ длан се спря между краката ми, леко се стегнах. Имаше доста хора и със сигурност някои наблюдаваха цялото това нещо. Но дали заради пищния бюст, които прозираше, или заради устните, които прехапваше бавно и продължително, започнах да се отпускам. Големите ѝ зърна шареха изпод тънката тениска като любопитни палави очи. В това време пенисът ми, който от месеци не се беше пъхал на топло, за моя радост се раздвижи. Червенокосата се усмихна за момент и пак продължи да ги хапе.
Седяхме на последните седалки в автобуса, аз до прозореца, и се отпуснах напълно, когато на следващата спирка слезе маса народ. Още преди две спирки бях подминал моята, но как да стана?

Пред нас имаше един възрастен човек. Повечето хора бяха напред. Неусетно се изтръгнаха два-три стона от гърлото ми. Червенокосата обаче, бръсната високо над лявото ухо, беше доста печена и мълчеше. По лицето ѝ нямаше емоция, само устните ѝ показваха колко дълбоко беше потънала в намерението си. На отсрещната седалка забелязах една жена на средна възраст. Имаше изправена стойка. Беше облечена с елегантна, скъпа и черна рокля над коленете и носеше капела. Обувките ѝ, брат, класика – червени, с висок ток. Не можех да я видя заради голямата периферия, но ми се стори, че лицето ѝ ле-е-еко се беше обърнало настрани. Обърна се към нас още малко и спря, все едно сама се цензурира. Усмихнах се, но тая страстна девойка ме прекъсна,като ми откопча колана. Погледна ме – зеленото в лещите ѝ се изливаше като лава. Смъкна ципа и с длан затърка оная ми работа още по-яко. Палатката беше опъната и на момичето ѝ оставаше съвсем малко да се пъхне в нея.

На следващата спирка автобусът почти се изпразни. Възрастният човек пред нас слезе. По лицето на девойката запълзяха някакви бледи червеникаво-зелени нюанси. Брат, ти знаеш, че нищо не взимам, обаче все едно затанцуваха еротично по бузите ѝ. Устните ѝ се раздалечиха бавно и оформиха едно широко „О“. После ги събра като че ли беше поела въображаем пенис и заклати глава нагоре-надолу. Сещаш се, имитираше свирка. Госпожата на предната седалка обърна дискретно глава и сграбчи дръжките на чантата. Червенокосата дръпна гащите ми рязко, но съвсем малко. Главичката пое въздух и се огледа. Най-сетне видя кой наруши дълбокия му сън. Палецът и показалецът ѝ, толкова нежни, но напоени с дива страст, го хванаха точно под главичката и го издърпаха още малко извън бельото. Тая беше магьосница! Щях да се пръсна. Извади го до половина, но понеже усети, че той сам ще се измъкне, опря длан върху ръба на гащите ми. Едва се удържах, човек. Изсумтях на воля. Не успях и патлака излезе в целия си блясък. Гепих я между краката. Дамата с капелата се обърна по-смело. Съвсем малко ѝ остана да ни види. Дланите ѝ се плъзнаха по дръжките на чантата и се спряха в основата им. Девойката го хвана целия, раздвижи го няколко пъти, не че имаше нужда, и се наведе бавно. Госпожата притисна дръжките. Обърна се за момент напред, но веднага след това отново се опита да ни види. Изправи се. Чантата ѝ беше в лявата ръка, а с дясната сграбчи дръжката на седалката.

Автобусът намали. Малкото останали хора се раздвижиха към втората врата, за да слязат. И в тоя момент дамата ни погледна. Всъщност се зазяпа в момичето. За секунда се обърна напред, и отново се загледа в нея. Не разбрах добре какво точно казваше лицето ѝ – нещо средно между строгост, сдържаност и … желание. Девойката се усмихна без глас, но гледаше мен. Държеше ми оная работа и я стискаше егоистично. Госпожата направи бавни крачки напред, с поглед настрани. Бореше се с желанието да ни види още веднъж, но продължи към вратата. Автобусът спря. Аз почти отместих поглед към девойката, когато дамата пак я погледна и слезе. Обърнах се към прозореца. Тя изчака там, но очите ѝ се взираха само в зеленооката.
Отминахме. Бяхме останали сами. Гаражът беше съвсем наблизо. Червенокосата ме погледна и дланта ѝ запълзя надолу-нагоре по патлака.

„Стига си го дразнила, лапни го!“

Усмихна се, явно беше прочела желанието в очите ми.

„Айде, няма време.“

Тя се наведе, но в последния момент вместо да го поеме, доближи устни до моите. Не ги целуна. Само леко ги докосна. Аз опитах да ги целуна, но тя се дръпна и отново раздвижи длан нагоре-надолу.
Автобусът влезе в гаража и направи един голям завой.
Зеленооката приближи лицето си на сантиметри от патлака. Не се удържах вече. Хванах главата ѝ да я накарам да го налапа, но тя беше жилава и се отмести настрани. Раздвижи го още три пъти и спермата се изхвърли. Дори се отдръпна, за да не я оплиска. Автобусът спря.

– Ти да не мислеше, че ще лапам на непознат?

Изправи се, все едно нищо не е станало, човек, и ми се усмихна.

– Сладък си. Но нищо повече.

Не се обърна. Прилепналите дънки така възбуждащо очертаваха стегнатото ѝ дупе и дългите крака, че имах чувството, че можех да продължа със същата енергия. Загледах се през прозореца, но червенокосата тръгна напред и повече не видях лицето ѝ.
Шофьорът надникна от кабинката. Оттам не можеше да види свалените ми гащи, обаче аз бях пълен гипс.

– Тук ли ще спиш? – попита ме и като не му отговорих, тръгна към мен.

Posted on 21.03.2017, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар